Pr. 1-1-26 overtager Jens Majgaard hele lægeklinikken.
Kristian Björklund stopper i lægehuset pr. 30/6-26. Han skal ud at rejse med sin familie. Vi siger tusind tak for det gode samarbejde og ønsker ham en rigtig god tur.
Vores uddannelseslæge Sabine, går på barsel pr. 13/7-26.
Tilsynsrapport
https://stps.dk/Media/638593056199542496/Lægehuset%20i%20Nørager.pdf